martes, 3 de febrero de 2015

       AS TORRES HEJDUK (Cidade da Cultura)
                              SANTIAGO DE COMPOSTELA
                                    ºººººººººººººººººººººº
Creo que non está mal que eu escriba cousas das que temos en Santiago.
Porque todo canto vexo aquí forma parte da vida que me tocóu vivir... Para mín é moito máis fácil escribir do que vexo por aquí, porque casi vou cumplir 60 anos dende a miña primeira estancia, desde 1956... Porque non podo escribir acerca de meu povo, porque non coñezo nin o
o nome das calles. Esto para empezar. Ás veces falo no FAIADO de
persoas que falleceron sin eu sabelo, é outras que están por entre nós e parece que se foron para sempre. Non me gusta facer de "enterrador". E esto pasa porque non teño constancia do censo demográfico da miña terra. A prensa que eu leo é El Correo Gallego, que é o periódico local. Calquer noticia de tipo local ven no periódico de aquí. Hai outros que me gustan máis, pero non é o noso. Meu deber é apoialo. É do ano 1878 é está ahí entre os máis vellos. Ten 137 anos de vida, é para ser un periódico pequeno, agrada que esté ahí dando guerra. Esto dice moito do periódico noso. Que pasóu por moitos baches pero supo vencelos...
ººººººººººººººººººººººººººº
Ésas torres que se ven na foto que figura enriba deste comentario poden verse desde moi lexos é forman parte do grupo da obra da Cidade da Cultura en Santiago de Compostela, no mesmo Monte Gaiás. En canto vos sexa posible acercarse a Santiago para velo. Merece a pena aínda que esté sin terminar. Algo tendredes que pagar como en outros museos que hai por España adiante. Hai gastos de mantemento como pasa por dónde hai museos. É normal todo esto, agora. Non o pensedes moito.

No hay comentarios:

Publicar un comentario